مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-17اجتماعي

نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت معرفی شدند


6 نفر برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت جهاددانشگاهی استان گلستان از میان 416 شرکت کننده در دو بخش دانشجویی و آزاد معرفی شدند.

- ایسنا/گلستان 6 نفر برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت جهاددانشگاهی استان گلستان از میان 416 شرکت کننده در دو بخش دانشجویی و آزاد معرفی شدند.

مهدی باقریان پیش از ظهر امروز شنبه 27 خردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا از اعلام نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقه که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان برگزار شد، 416 نفر شرکت کردند که از این میان 271 نفر در بخش آزاد و 145 نفر در بخش دانشجویی به سؤالات پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه در بخش دانشجویی علی ارباب ، سیده زهرا موسوی تاکامی و محمدرضا رحمان نفرات برگزیده هستند، ادامه داد: در بخش آزاد اغول گل مشرقی ، بهارک صالحی و مهدی صادقی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با تأکید بر اینکه نفرات برگزیده می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی، هدیه خود را از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری از حوزه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان دریافت کنند، خاطرنشان کرد: برندگان این را مدنظر داشته باشند که در صورت بُعد مسافت طی تماس تلفنی با شماره 32525684 - 017 روند احر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت معرفی شدند

نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت معرفی شدند