مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-07حوادث

ضارب فراری در شهرستان کوه چنار دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اراذل و اوباشی که یک سرباز را در شهرستان کوه چنار با ضربات چاقو مجروح کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: در سومین روز از فروردین ماه سال جاری، ماموران انتظامی بخش کوهمره نودان شهرستان کوه چنار حین گشت زنی و اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یک سواری پژو پارس با 3 سرنشین که با حرکات نامتعارف باعث بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شده بودند برخورد و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به سمت یکی از روستاها اقدام به فرار می کند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق می شوند سواری پژو را در روستا شناسایی و راننده را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در حین انتقال راننده به مقر انتظامی اهالی محل به سمت ماموران حمله ور و یکی از دوستان راننده با ضربات چاقو یکی از سربازان وظیفه را به شدت مجروح و متواری می شود و پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات اولیه پزشکی، ترخیص می شود.

سردار ملک زاده با بیان اینکه متهم فردی شرور و در چندین نوبت محل اختفاء خود را تغییر می داد، تصریح کرد: کارآگاهان زبده با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند آخرین مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات منس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضارب فراری در شهرستان کوه چنار دستگیر شد

ضارب فراری در شهرستان کوه چنار دستگیر شد