مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20سياسي

لزوم تعامل دستگاه نظارتی و اجرایی برای تحقق شعار سال


تعامل دستگاه نظارتی و اجرایی زمینه ساز تحقق شعار سال و رشد تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد: ما در هر مسئولیتی باید اصل اول خدمتگزاری صادقانه را مورد هدف قرار دهیم تا در سایه تلاش و مجاهدتی خستگی ناپذیر هدف نهایی که همان جلب رضایت مردم است، تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما باید به نیازهای امروز و آینده مردم توجه کنیم که تأمین این نیازها اعم از مادی و معنوی می تواند زمینه عزت و عظمت واقعی آحاد مردم را فراهم کند.

استاندار اردبیل گفت: امروز مردم ما با مشکلات معیشتی، اشتغال و درآمد روبه رو هستند که در حل این مشکلات و گره گشایی آنها باید مجاهدانه در سنگر خدمت رسانی باشیم تا به دور از تفرقه و دودستگی با اتحاد و همدلی کارها به پیش برود.

عاملی همسویی دستگاه قانون گذاری، اجرایی و نظارتی را در رسیدن به اهداف مشترک یادآور شد و افزود: در حوزه نظارت دستگاه قضا عالی ترین مجموعه نظارتی باید خود را همراه و هم قدم مجریان بداند و به جای مچ گیری، زمینه پیشرفت کارها را به وجود آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان اردبیل شرایط مناسبی را در این بخش شاهد هستیم ولی انتظار می رود در سال مزین به مهار تورم و رشد تولید این همراهی ها و همسویی ها بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل دستگاه نظارتی و اجرایی برای تحقق شعار سال

لزوم تعامل دستگاه نظارتی و اجرایی برای تحقق شعار سال