مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:302023-05-30سياسي

قالیباف: قانون گذاری، مهم ترین رسالت و وظیفه مجلس


مجلس با اولویت بندی، آگاهی کامل، دقت کامل و با یک شناخت دقیق از نظام مسائل کشور در سطح ملی و بین المللی و در سطح محلی و اولویت بندی کردن آن ها کار خودش را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما محمدباقر قالیباف در گفتگوی تلویزیونی دوشنبه شب در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد مجلس و اینکه در روز های ابتدایی سال چهارم مجلس یازدهم، خیلی از مشکلات حل نشده است، گفت: وقتی از یک سازمان، دستگاه، یا قوه ایی صحبت می کنیم باید ابتدا دید که آن دستگاه چه وظایف و مسئولیتی دارد، و آیا وظایف و مسئولیت خود را به درستی انجام داده است یا خیر؟  وی تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم که بستر را فراهم کنیم یا به تعبیر زیبای حضرت آقا که فرمودند:جاده سازی درستی انجام دهیم که مسیر حرکت را برای بقیه قوا و بقیه دستگاه ها فراهم کنیم و مهم ترین رسالت و وظیفه ما هم قانون گذاری است.

رییس مجلس ادامه داد: نکته دیگری که باید توجه کنیم که خیلی هم مهم است، این است که آیا مجلس در قانون گذاری نظام مسائل و مشکلات را دقیقاً می شناسند یا خیرو اگر می شناسد اولویت ها را مدنظر قرار داده است یا خیر، یا اینکه از طرف دولت یا قوه قضاییه لوایحی اگر می آید و اولویت دارند آیا آن ها را آن طوری که مد نظر آنهاست و مشکلاتشان حل می شود، این کار را سر و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: قانون گذاری، مهم ترین رسالت و وظیفه مجلس

قالیباف: قانون گذاری، مهم ترین رسالت و وظیفه مجلس