مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 05:552023-06-11بين الملل

روسیه 7 هزار نفر را از مناطق سیل زده خرسون جابه جا کرد


براساس گفته سرپرست فرمانداری خرسون که وابسته به دولت روسیه است، تقریبا 7 هزار نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون به مناطق امن منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر سالدو ، سرپرست فرمانداری منطقه خرسون در کانال تلگرامی خود گزارش داد که پس از وقوع وضعیت اضطراری در نیروگاه برق آبی کاخوفکا، تقریباً 7 هزار نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون تخلیه شدند.

این مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: تا پایان 10 ژوئن، تقریباً 7000 نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (323 نفر از آنها کودک، 112 نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل 902 نفر در روز بوده است.

از این تعداد نیز حدود 1500 نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.

به گفته سالدو، کار در مراکز اسکان موقت سازماندهی شده است تا به ساکنان آسیب دیده مدارکی برای اقامت در منطقه اضطراری و فقدان وسایل ضروری را تأیید می کند.

چهار روز پیش، مرکز خدمات اورژانسی منطقه خرسون که پارسال به روسیه الحاق شد، اعلام کرد که در پی وقوع سیلاب پس از انفجار سد کاخوفکا، در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شده است.

به دنبال فروریختن نیروگاه برق آبی کاخوفکا، حدود 2 هزار و 700 خانه مسکونی در 15 سکونتگاه در منطقه خرسون، زیر آب رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 7 هزار نفر را از مناطق سیل زده خرسون جابه جا کرد

روسیه 7 هزار نفر را از مناطق سیل زده خرسون جابه جا کرد