مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-19فرهنگي

روایتی از شهر در نمایشگاه گذر


نگارخانه صفوی اصفهان با ورود به دنیای نقاشی های آب رنگ، نمایشگاهی را برپا کرده که «گذر» نام دارد و درواقع گذری است به موضوعات شهری و بناهای تاریخی و مدرن که توسط دو بانوی نقاش تصویر شده اند.

- ایسنا/اصفهان نگارخانه صفوی اصفهان با ورود به دنیای نقاشی های آب رنگ، نمایشگاهی را برپا کرده که گذر نام دارد و درواقع گذری است به موضوعات شهری و بناهای تاریخی و مدرن که توسط دو بانوی نقاش تصویر شده اند.

مرجان حسینی یکی از هنرمندانی است که نقاشی های او نمایشگاه گذر ارائه شده است، او دراین باره به ایسنا گفت: انتخاب نام گذر برای این نمایشگاهِ نقاشی به علت سنخیت با فرم و مکان نمایشگاه انجام شده است.

این مجموعه که به نقاشی های شخصی من و خانم رعنا شرفی اختصاص دارد اغلب بر اساس موضوعات فضای شهری به خصوص در غرب نقاشی شده اند؛ البته برخی آثار نیز الهام گرفته از فضای شهری ایران است و برخی نقاشی ها نیز با موضوعات ذوقیِ دیگری همچون طبیعت ترسیم شده اند.

او تأکید کرد: بخش عمده ای از نقاشی های خانم رعنا شرفی در این نمایشگاه به صورت اورجینال و خلق خودشان است که علاوه بر آبرنگ بر رنگ و روغن و نقاشی با پاستل نیز تسلط دارند و سابقه برگزاری نمایشگاه را نیز داشته اند؛ از سویی دیگر بیشترِ نقاشی های من در نمایشگاه گذر، بر اساس کپی از آثار هنرمندان خارجی تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از شهر در نمایشگاه گذر

روایتی از شهر در نمایشگاه گذر