مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-15اقتصادي

موانع بر سر راه حوزه صنایع دستی در استان سمنان رفع شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان سمنان با اشاره به اولویت های این اداره کل در زمینه توسعه صنایع تبدیلی گفت: اعطای تسهیلات و رفع موانع در حوزه صنایع دستی در اولویت است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر کرم زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی سمنان بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای صنایع دستی استان، رفع موانع در زمینه حضور هنرمندان در نمایشگاه های بین المللی با حمایت دولت و بخش خصوصی امکان پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش اعتبارات در حوزه صنایع دستی، این هنر را به جایگاه اصلی خود می رساند، گفت: توانمندسازی و آموزش در صنایع دستی اشتغال زایی و افزایش تولیدات را در پی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه یکی از اهداف این اداره کل صادرات صنایع دستی از گمرک استان است، تاکید کرد: برای افزایش نوآوری و خلاقیت، سطح کیفیت تولیدات صنایع دستی، بازاریابی و فروش، دوره های آموزشی برگزارشده است.

کرم زاده از برگزاری مراسم تقدیر از فعالان صنایع دستی استان سمنان با سخنرانی استاندار و جمعی از مسئولان در سمنان خبر داد و گفت: از استادان پیشکسوت صنایع دستی و هنرهای سنتی تجلیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع بر سر راه حوزه صنایع دستی در استان سمنان رفع شود

موانع بر سر راه حوزه صنایع دستی در استان سمنان رفع شود