مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:352023-05-28اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل


رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش بینی حضور 2 میلیون زائر برای مراسم سالگرد ارتحال امام از اعمال محدودیت های ترافیکی مسیرهای منتهی به مرقد امام در این ایام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید کمال هادیانفر ظهر یکشنبه در بازدید از آزادراه قم - تهران با حضور در عوارضی قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هایی که صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تا 2 میلیون زائر حضور خواهند یافت که تردد اکثر آنان با خودرو است.

رییس پلیس راهور فراجا بیان داشت: آزاد راه قم- تهران از پرترددترین محورها در روزهای ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خواهد بود که در این ایام تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی ها و کامیون ها با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزییات آن به زودی اعلام می شود.

سردار هادیانفر در توصیه به زائران پیاده مرقد امام راحل گفت: از زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام راحل حرکت می کنند درخواست داریم که در زمان شب و کاهش دید با وسایل روشنایی ادامه مسیر دهند و از پشت سر خودروها حرکت نکنند.

وی عنوان داشت: رانندگان خودروهای اتوبوس نیز باید معاینه فنی خودروی خود را کنترل کنند و نسبت به بستن کمربند ایمنی مسافران نیز اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

اعمال محدودیت ترافیکی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل