مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-31سياسي

توسعه اقتصاد روستاها با اشتغال محقق می شود


شهرکرد_رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: توسعه اقتصاد روستاها از اهداف مقامات دولت سیزدهم است که تنها با اشتغال روستایی محقق می شود.

- شهرکرد_رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: توسعه اقتصاد روستاها از اهداف مقامات دولت سیزدهم است که تنها با اشتغال روستایی محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه در جشنواره مهر رضوی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرایط سخت بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل تشکیل شد.

وی افزود: مأموریت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش برای خودکفایی، توانمندسازی و ایجاد درآمد ثابت برای مددجویان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: در بحث توانمندسازی از تجربه 40 ساله استفاده و سه رکن ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و خوداتکایی در این خصوص تعریف شد.

بختیاری عنوان کرد: حدود 83 هزار نفر مددجو در کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارند که بنا به دلایلی چون سالمندی و معلولیت توانایی بازگشت به کار را ندارند ولی تلاش می شود تا مابقی که می توانند خوداتکا شوند در مشاغل مختلف به کارگیری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد روستاها با اشتغال محقق می شود

توسعه اقتصاد روستاها با اشتغال محقق می شود