مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:192023-05-30اجتماعي

پرداخت مستمری به بیش از 600 خانواده زندانیان استان سمنان


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان گفت: بیش از 600 خانواده زندانیان استان سمنان ماهانه مستمری دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در ویژه برنامه نسیم مهر ویژه کمک خیرانه به خانواده های زندانیان استان سمنان، اظهار داشت: اکنون با حمایت خیران در انجمن های حمایت از زندانیان استان سمنان، بیش از 600 خانواده زندانیان این استان مستمری ماهانه می گیرند.

وی با اشاره به کمک نهادهای حمایتی به انجمن حمایت از زندانیان استان سمنان برای کمک به خانواده های زندانیان خاطرنشان کرد: نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سپاه و بسیج و برخی دیگر از دستگاه های دولتی بسیار نقش آفرین بوده اند و کمک های زیادی را به خانواده زندانیان انجام داده اند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان از تغییر رویکرد این نهاد در مورد کمک به خانواده های زندانیان از نگاه حمایتی به نگاه توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای این خانواده ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این رویکرد بر اساس سند تحول قضایی و دستور رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مدنظر قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مستمری به بیش از 600 خانواده زندانیان استان سمنان

پرداخت مستمری به بیش از 600 خانواده زندانیان استان سمنان