مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-03سياسي

کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) عازم تهران شد


با بدرقه استاندار و جمعی از مسئولان، کاروان استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در مراسم سالگرد حرم امام خمینی(ره) عازم تهران شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با بدرقه استاندار و جمعی از مسئولان، کاروان استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در مراسم سالگرد حرم امام خمینی(ره) عازم تهران شدند.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بدرقه کاروان اعزامی کهگیلویه و بویراحمد به حرم مطهر امام خمینی(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بیش از یک هزار نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به تهران اعزام می شوند.

وی اظهارکرد: مردم وفادار، انقلابی و ولایی این استان پای بند به مبانی انقلاب اسلامی هستند انقلابی که نشات گرفته از فرهنگ دینی و ریشه در ولایت پذیری دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امام خمینی(ره) در سال 57 حکومت الهی و جهانی که مورد تاکید همه انبیاء بود را تشکیل داد و در سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی خصوصا استان به منظور تجدید بیعت با امام و رهبری عازم حرم مطهر حضرت امام(ره) شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) عازم تهران شد

کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) عازم تهران شد