مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-08اقتصادي

پست برق 400 کیلوولت باغستان تا پایان سال وارد مدار شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: پست برق 400 کیلوولت باغستان که اکنون 75 درصد پیشرفت داشته است تا پایان سال وارد مدار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله اسداللهی در بازدید از مراحل پیشرفت پروژه احداث پست 400 کیلوولت باغستان کرج که با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت های توزیع برق استان البرز و برق منطقه ای تهران و البرز، مدیر امور انتقال برق استان البرز و مجریان پروژه صورت گرفت، گزارش کاملی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده به منظور احداث و تکمیل پست دریافت کرد.

وی بیان کرد: پروژه احداث پست برق 400 کیلوولت باغستان در سال 1398 آغاز و تاکنون قریب به 75 درصد آن اجرا شده که باید مطابق برنامه در پایان سال جاری به پایان برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بازدید از پروژه بر اجرای به موقع و مطابق با برنامه زمانبندی آن تاکید کرد تا با ارتقای زیرساخت های استان، زمینه تحقق شعار سال و رشد تولید فراهم شود و همچنین وضعیت اقتصادی و معیشت مردم استان بهبود یابد.

وی بیان کرد: پست برق باغستان نخستین پست برق 400 کیلوولت در استان البرز است که شبکه برق استان را به شبکه برق 400 کیلوولت سراسری متصل می کند و نقش مهم و تأثیر گذاری در تأمین برق پایدار و مستمر در بخش های صنعتی، تجاری و مسکونی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست برق 400 کیلوولت باغستان تا پایان سال وارد مدار شود

پست برق 400 کیلوولت باغستان تا پایان سال وارد مدار شود