مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-10اقتصادي

تسهیلات ارزان قیمت برای کارهای با بازدهی مناسب در اختیار مردم می گیرد


آمادگی ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مردم این منطقه وجود دارد، برخی کارها با بازدهی مناسب همچون پرورش ماهیان زینتی و نیروگاه خورشیدی که امسال ده هزار واحد سهمیه داریم می تواند مورد توجه مردم قرار گیرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: آمادگی ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مردم این منطقه وجود دارد، برخی کارها با بازدهی مناسب همچون پرورش ماهیان زینتی و نیروگاه خورشیدی که امسال ده هزار واحد سهمیه داریم می تواند مورد توجه مردم قرار گیرد.

مهدی دوستی صبح امروز (20 خردادماه) در جمع خبرنگاران در خصوص سفرش به بخش شمیل، افزود: توفیقی شد در خدمت مردم شریف بخش شمیل بودیم، مسائل زیادی از سوی بخشدار، معتمدین و شوراهای این بخش مطرح شد که عمده مسائل مربوط به بحث راه بود که خوشبختانه در این خصوص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: در حوزه مدارس نیز در این بخش 4 مدرسه نیمه تمام وجود داشت که مقرر شد علاوه بر تکمیل این مدارس و راه اندازی هنرستان تخصصی، برای برخی نقاط که نیازمند کلاس درس بیشتر هست هم کلاس درس جدید احداث شود، امیدواریم این مدارس تا مهرماه سال جاری به بهره برداری برسند و یک مدرسه نیز برای این منطقه تا مهرماه سال آینده ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ارزان قیمت برای کارهای با بازدهی مناسب در اختیار مردم می گیرد

تسهیلات ارزان قیمت برای کارهای با بازدهی مناسب در اختیار مردم می گیرد