مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:312023-06-17سياسي

افزایش 24 درصدی آزادی زندانیان در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، رضا مقبلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با بیان این که زندان بانی در مبانی حقوق جزا تعریف می شود، اظهار کرد: زندان بانی باید بر محور خرد و دانایی باشد.

وی توجه به اهمیت زندان های اسلامی، افزود: هدف از مجازات حبس باید اصلاح، تربیت و بازگشت شرافتمندان فرد به آغوش جامعه و خانواده باشد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد، گفت: همکاری خانواده، زندان و اجتماع لازمه احیای زندانیان است و باید مد نظر قرار گرفته شود.

مقبلی در سال گذشته 10 اولویت توسط سازمان زندان تعیین شده و امسال نیز پنج اولویت جدید نیز اضافه شده است، تصریح کرد: اقدامات سازمان زندان ها به سه بخش قبل از ورود زندانی، حین تحمل حبس و بعد از آزادی زندانی تقسیم می شود.

وی فعالیت شش شورای حل اختلاف در محل زندان های استان را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: شوراهای حل اختلاف در زندانهای استان همواره سعی دارند مانع ورود افراد به زندان شوند.

مدیرکل زندانهای استان یزد با بیان این که مهمترین اولویت زندان بانی ما کاهش هدفمند جمعیت کیفری است، خاطرنشان کرد: در سال 1401 خروجی زندانیان در استان یزد نسبت به سال قبل آن 24 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 24 درصدی آزادی زندانیان در یزد

افزایش 24 درصدی آزادی زندانیان در یزد