مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-10سياسي

کتابخانه شهر جدید مهستان به کباب خانه تبدیل می شود!؟


با حکم قضایی و پیگیری هیأت امنا مسجد ولیعصر(عج) شهر جدید مهستان اولین و قدیمی ترین کتابخانه عمومی شهر جدید مهستان تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حالی که یکی از اساسی ترین نیازهای مردم در شهر جدید مهستان توسعه فضای فرهنگی به خصوص کتابخانه در محلات مختلف است اخیراً خبری مبنی بر تعطیلی قدیمی ترین کتابخانه عمومی شهر جدید مهستان در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد با حکم دستگاه قضا دستور تخلیه این کتابخانه صادر شده است.

برای اطلاع از صحت و سقم مطلب فوق ابتدا به سراغ رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ می رویم.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ با تایید خبر مذکور گفت: متاسفانه هیأت امنای مسجد ولیعصر (عج) شهرجدید مهستان با ارائه شکایتی خواستار تعطیلی اولین و قدیمی ترین کتابخانه این شهر شده که در رای اولیه حکم تخلیه از طرف دادگاه صادر شده و اداره کل کتابخانه ها درخواست تجدید نظر داده است.

گلشن شیرمحمدی گفت: این کتابخانه با 35 هزار جلد کتاب و یکهزار و 600 نفر عضو به صورت رسمی در سال 1377 تاسیس شده تا خدمات فرهنگی و ترویج کتاب و کتابخوانی را در این شهر رواج دهد.

وی افزود: این فضا در طبقه همکف مسجد ولیعصر (عج) قرار دارد که توسط شرکت عمران شهر جدید مهستان تکمیل، تجهیز و به کتابخانه های عمومی تحویل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شهر جدید مهستان به کباب خانه تبدیل می شود!؟

کتابخانه شهر جدید مهستان به کباب خانه تبدیل می شود!؟