مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-11سياسي

فعالیت 275 شعبه شهری و روستایی شورای حل اختلاف در استان قزوین


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قزوین گفت: حدود 180 شعبه روستایی و 95 شعبه شهری در شوراهای حل اختلاف استان قزوین فعالیت دارند که در زمینه ایجاد صلح و سازش در پرونده های ارجاعی تلاش می کنند علاوه بر این از ظرفیت شعب صلح یاران نیز به همین منظور استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام محمد حیدری در همایش تقدیر از تلاشگران صلح و سازش که ظهر امروز با حضور معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، رییس کل دادگستری استان، دادستان قزوین و جمعی از فعالان شوراهای حل اختلاف استان در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد ، اظهار کرد: شورای حل اختلاف قزوین در سالهای اخیر جزو استان های برتر کشور بوده به طوری که توانستیم با تلاش همکارانمان میزان مصالحه پرونده ها را تا 54 درصد ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: حدود 180 شعبه روستایی و 95 شعبه شهری در شوراهای حل اختلاف استان قزوین فعالیت دارند که در زمینه ایجاد صلح و سازش در پرونده های ارجاعی تلاش می کنند علاوه بر این از ظرفیت شعب صلح یاران نیز به همین منظور استفاده می شود.

رییس شوراهای حل اختلاف قزوین بیان کرد: البته نقش افراد صالح و ذی نفوذ جامعه و گروه های مردم نهاد و خیرین هم در زمینه مصالحه قابل توجه است و بخش بزرگی از توفیقاتی که در زمینه صلح وسازش حاصل می شود حاصل تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 275 شعبه شهری و روستایی شورای حل اختلاف در استان قزوین

فعالیت 275 شعبه شهری و روستایی شورای حل اختلاف در استان قزوین