مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-21فرهنگي

پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» برگزار می شود


پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» از سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) حضرت زهرا (س) تا عید غدیر توسط انتشارات کتاب جمکران برگزار می شود.

- پویش به عشق علی، کتاب عیدی بدیم از سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) حضرت زهرا (س) تا عید غدیر توسط انتشارات کتاب جمکران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویش به عشق علی، کتاب عیدی بدیم از اولین شب ذی الحجه همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) حضرت زهرا (س) تا عید غدیر توسط انتشارات کتاب جمکران برگزار می شود.

در این پویش علاوه بر ترویج فرهنگ هدیه و انفاق در روز غدیر که در روایات معصومین (ع) به آن تأکید شده است، از نذر کتاب به عنوان بهترین عیدی در این ایام فرخنده یاد می شود.

همچنین تعدادی از آثار انتشارات کتاب جمکران با موضوع امیرالمؤمنین علیه السلام و غدیر، در قالب های متنوع و متناسب با سنین مختلف و با تخفیف به مخاطبین این پویش برای کودکان و نوجوانان، علاقه مندان به رمان و داستان، کتاب های پژوهشی، نهج البلاغه خوانی معرفی و ارائه می شود.

آثار معرفش شده در این پویش را در ادامه می خوانید: برای عیدی به زوج های جوان: کتاب فاطمه علی است ؛ داستان هایی کوتاه از بلندای سبک زندگی حضرت صدیقه طاهره (س) و امیرمؤمنان علی (ع) برای عیدی به عاشقان فضائل حضرت علی (ع): کتاب مسیح اسلام ؛ خرده روایت های داستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» برگزار می شود

پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» برگزار می شود