مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-08سياسي

مقابله با افرادی در فضای مجازی علیه کشور فضاسازی می کنند


امروز باید خودمان را مجهز به دانش فضای مجازی روز اعم از نرم افزاری و سخت افزاری، پیشگیری و صیانت کنیم و با کسانی که از این بستر بر علیه اشخاص، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در همایش جرایم نوظهور سازمان یافته سایبری و استناد پذیری ادله دیجیتال اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در برنامه عملیاتی 1402 قوه قضاییه به آن توجه شد موضوع آموزش است و این همایش مشترک قضایی و انتظامی در راستای اجرای همین برنامه است.

  رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه همه ما به حضور و زندگی در فضای مجازی ناگزیر هستیم، ادامه داد: در عصر حاضر ارائه خدمات در حوزه های مختلف در این بستر انجام می شود و دستگاه قضایی هم در انجام وظایف از این فضا استفاده می کند و استفاده درست از این فضا فرصت خدمت مضاعف را فراهم می کند اما باید مراقب تهدیدات فضای مجازی هم بود.

وی با اشاره به درخشندگی چشمگیر پلیس فتا با وجود نوظهور بودن اظهار کرد: امروز پلیس فتای جمهوری اسلامی در مقایسه با پلیس فتای سایر کشورها  سرآمد است.

این مقام قضایی تأکید کرد: امروز ما باید خودمان را به دانش فضای مجازی روز مجهز کنیم و با کسانی که از این بستر بر علیه اشخاص، اموال و امنیت کشور فضا سازی و اقدام می کنند، مقابله کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با افرادی در فضای مجازی علیه کشور فضاسازی می کنند

مقابله با افرادی در فضای مجازی علیه کشور فضاسازی می کنند