مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-16سياسي

البرز قابلیت تبدیل به هاب صادرات صنایع دستی کشور را دارد


معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: البرز با دارا بودن مزیت های رقابتی قابلیت تبدیل به هاب صادرات صنایع دستی کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم جلالی بعد از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع دستی البرز با اشاره به وجود هنرمندان نوآور در البرز اظهار کرد: هر روز از هفته صنایع دستی با محوریت یک گزاره نامگذاری شده تا بر آن اساس، نظام مسائل صنایع دستی بازخوانی شود.

امروز روز صنایع دستی و نوگرایی است.

معاون صنایع دستی کشور افزود: البرز به عنوان ایران کوچک می تواند مثال خوبی برای نوآوری و معاصر سازی باشد.

پیشکسوتانی در البرز داریم که هوش و سلیقه تاریخی این را دارند که میراث چند هزار ساله را کاربردی کرده و در زمینه خلق محصول، تکنیک و سازماندهی تبدیل ایده به محصول نوآوری به خرج داده اند.

جلالی با اشاره به اینکه امروز شاهد نوآوری و خلاقیت در حوزه صنایع دستی با ترکیبی از کارگاه، آموزش، فروشگاه و نمایشگاه هستیم، اظهار کرد: تورهای تعاملی و تجربه محور در سطح جهان وجود دارند و کارگاه های روستای گلستانک هم با داشتن قابلیت ترکیبی ظرفیت میزبانی تورهای یک روزه را دارند.

جلالی صنایع دستی را موضوعی فرابخشی عنوان کرد و گفت: نمی توان یک تنه مسائل صنایع دستی را حل کرد بلکه رفع مشکلات و موانع صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز قابلیت تبدیل به هاب صادرات صنایع دستی کشور را دارد

البرز قابلیت تبدیل به هاب صادرات صنایع دستی کشور را دارد