مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-13اقتصادي

مصرف برق مشترکان گیلانی پایش هوشمند می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایش روزانه و مداوم میزان مصرف برق مشترکان استان در فصل گرم سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد تقی مهدی زاده اظهار کرد: طرح پایش هوشمند میزان مصرف برق مشترکان گیلانی برای شناسایی پرمصرف ها و خوش مصرف ها از ابتدای خرداد در استان آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به رصد ساعتی و روزانه مصرف انرژی برق در مرکز پایش شرکت توزیع برق گیلان افزود: در صورت مشخص شدن محدوده مصرف بالای برق، ابتدا به مشترک اخطار داده شده و در صورت تکرار شدن برق این مشترک قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: بر اساس ابلاغ شرکت توانیر، گیلان در منطقه گرمسیری 4 قرار دارد و الگوی مصرف برق خانگی در این استان در ماه های گرم سال (15 خرداد تا 15 شهریور) تا 400 کیلووات ساعت در ماه و برای ماه های عادی یا غیر گرم سال، تا 200 کیلووات ساعت تعیین شده است.

مهدی زاده افزود: اگر مشترکان برق بتوانند در ماه های گرم سال مصرف خود را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کاهش داده و به 50 درصد الگوی مصرف برسانند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف، 2 هزار تومان از دولت پاداش دریافت می کنند.

وی با توصیه به مشترکان گیلانی برای تنظیم دمای وسایل سرمایشی خود بر روی دمای آسایش 24 تا 26 درجه، از شهروندان گیلانی خواست در ساعات اوج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق مشترکان گیلانی پایش هوشمند می شود

مصرف برق مشترکان گیلانی پایش هوشمند می شود