مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-30سياسي

نبود ساختار منسجم دلیل تزلزل مدیریت باغات شیراز + فیلم


وجود ساختار پراکنده و نبود مدیریت مقتدر عاملی است که مدیریت و حفظ باغات ارزشمند شیراز را با چالش رو به رو کرده است.

-   مدیریت از هم گسیخته بلای جان باغات شیراز شده است  غلامعلی ترابی، عضو مستعفی شورای شهر شیراز مدیریت از هم گسیخته در حوزه باغات را یکی از مهم ترین دلایل اتفاقاتی دانست که منجر به تغییر کاربری ها شده است.

  وی در گفتگو با فارس اظهار داشت: ستاد آبادگری باغات قدرت کافی برای تصمیم گیری ندارد به گونه ای که تخلفات را شهرداران مناطق پیگیری می کنند، پیگیری تملک ها با معاونت مالی است، تصمیمات با معاونت شهرسازی است و همین موضوع سبب می شود هر یک مسئولیت را بر گردن دیگری انداخته و ساختار شکننده و ضعیف باشد.

  ترابی با تاکید بر لزوم مدیریت یکپارچه و مقتدر در حوزه حفظ و صیانت از باغات شیراز به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای شهر شیراز گفت: در حوزه باغات و تغییر کاربری ها مباحث مختلف و متنوعی وجود دارد و معاونت برنامه و بودجه شهرداری جلسات متعددی را برای سامان بخشی به این حوزه برگزار کرده است.

  وی با اشاره به لزوم توجه به قوانین بالادستی و اجرای مصوبات کمیسیون معماری و شهرسازی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم مدیریت مقتدری توسط شهرداری در حوزه حفظ و صیانت از باغات شکل گیرد تا با اختیار کامل هم در حوزه مدیریت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ساختار منسجم دلیل تزلزل مدیریت باغات شیراز + فیلم

نبود ساختار منسجم دلیل تزلزل مدیریت باغات شیراز + فیلم