مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-15اجتماعي

استقرار اتوبوس در مرز عراق برای تردد زائران اربعین


معاون عمرانی استانداری خوزستان از آمادگی برای استقرار اتوبوس در آن سوی مرز برای تردد زائران از مرز شیب تا مرکز استان میسان عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست مشترک مسئولان استان های خوزستان و میسان عراق با حضور ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان و معاون امنیتی استاندار میسان عراق با هدف آمادگی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی برگزار شد.

ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در این نشست اظهار کرد: این نشست با هدف تردد آسان و خدمت رسانی مناسب به زائران حسینی در ایام اربعین برگزار شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا زوار حسینی در امنیت کامل و در کمال آرامش در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز در این نشست از آمادگی برای استقرار اتوبوس در آن سوی مرز برای تردد زائران از مرز شیب تا مرکز استان میسان عراق خبر داد.

معاون امنیتی استاندار میسان عراق با اشاره به آماده سازی 16 گیت برای تسریع در تردد زائران حسینی در ایام اربعین گفت: امیدواریم در ایام اربعین اتوبوس های ایرانی به صورت رایگان انتقال زائران از نقطه صفر مرزی تا العماره را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اتوبوس در مرز عراق برای تردد زائران اربعین

استقرار اتوبوس در مرز عراق برای تردد زائران اربعین