مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:302023-05-28دانش

با ایجاد دانشکده خانواده در سه دانشگاه موافقت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فخر السادات نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم اظهار داشت: مسئله خانواده به عنوان یک مسئله کلان، - مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم اعلام کرد: شورای گسترش آموزش عالی با تاسیس دانشکده خانواده در دانشگاههای تهران، شهید بهشتی و الزهرا (س) موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فخر السادات نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم اظهار داشت: مسئله خانواده به عنوان یک مسئله کلان، چندبعدی و با توجهات و آسیب های ویژه محسوب می شود که لزوم نگاه تخصصی به آن از منظر های مختلف با هدف ایجاد بنیان اجتماعی سالم و شکوفا بر کسی پوشیده نیست.

رییس کارگروه خانواده و جمعیت معاونت آموزشی وزارت علوم افزود: ضرورت تشکیل یک نهاد آکادمیک با نگرش چندبعدی و میان رشتگی، بصورت متمرکز و دربردارنده عناصر اصلی توسعه زیست بوم دانشگاهی و فرادانشگاهی با کار ویژه مداخلات موثردر اجتماع با هدف بهبود نقش خانواده در ارکان نظام اجتماعی کشور، امری است که بار ها توسط کنشگران نظام آکادمیک و دغدغه مندان ایجاد جامعه سالم، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نصیری گفت: ایجاد و راه اندازی دانشکده تخصصی خانواده (نیازمحور، مسئله محور و رسالت محور) با تاکید بر تامین منابع انسانی متخصص در این حوزه، به منظور هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ایجاد دانشکده خانواده در سه دانشگاه موافقت شد

با ایجاد دانشکده خانواده در سه دانشگاه موافقت شد