مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-12اقتصادي

جزییات کاهش قیمت در بازار تلفن همراه/ ریزش 10 میلیونی آیفون رفرش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی عبقری با اشاره به اینکه همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار غیر رسمی شاهد افت قیمت موبایل در رده های گوناگون هستیم، - دبیر انجمن تلفن همراه با اشاره به کاهش قیمت ها در بازار تلفن همراه گفت: آیفون رفرش وارداتی به دلیل کاهش شدید تقاضا با افت قیمت 10 الی 20 درصدی مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی عبقری با اشاره به اینکه همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار غیر رسمی شاهد افت قیمت موبایل در رده های گوناگون هستیم، گفت: بازار تلفن همراه به دو قسمت بالای 600 دلار و زیر 600 دلار تقسیم میشود که موبایل زیر 600 از طریق بازار مبادله ارز و طلا (هر دلار 36500 تومان) تامین ارز می شود بنابراین قیمت نهایی این محصولات متناسب با این نرخ ارز تعیین می شود.

این درحالی است که موبایل های بالای 600 دلار از طریق واردات از طریق صادرات خود وارد کشور می شود که عملا بر مبنای نرخ دلار تلگرامی قیمت گذاری آن ها انجام می شود.

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه با اشاره به اینکه در بازار زیر 600 دلار کاهش قیمت زیادی رخ نداده است چرا که قیمت ها در بازار مبادله طلا و ارز با ثبات می باشد.

این درحالی است که با افت قیمت ارز در بازار غیر رسمی تامین ارز در بازار مبادله روان تر خواهد شد، بر این اساس رقابت در بازار افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کاهش قیمت در بازار تلفن همراه/ ریزش 10 میلیونی آیفون رفرش

جزییات کاهش قیمت در بازار تلفن همراه/ ریزش 10 میلیونی آیفون رفرش