مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-21حوادث

عامل سرقت های سریالی طلاجات کودکان در مشهد دستگیر شد


با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی توس عامل سرقت های سریالی طلاجات کودکان در بلوار توس دستگیر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی توس عامل سرقت های سریالی طلاجات کودکان در بلوار توس دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بلوار توس بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی توس قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی های میدانی پلیس و تصاویر به دست آمده از سارق در محدوده سرقت ها افزود: سارق شناسایی شده زنی جوان بوده که با کشاندن دختر بچه های خردسال با ترفندهای مختلف به مکان خلوت طلاجات آن ها که اکثرا گوشواره بوده را سرقت کرده است.

نگهبان بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی توس با یکسری تحقیقات اطلاعاتی متهم سابقه دار را که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت، در محدوده کال زرکش ردزنی و با کنترل نامحسوس عصر روز گذشته، 30 خرداد ماه، در حال پرسه زنی در محدوده خیابان شهید جنگی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم 43 سال دارد، خاطرنشان کرد: سارق ابتدا منکر هرگونه بزه و جرمی شده اما در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان و تصاویر به دست آمده در برخی سرقت ها، تاکنون به 12 فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بلوار توس طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل سرقت های سریالی طلاجات کودکان در مشهد دستگیر شد

عامل سرقت های سریالی طلاجات کودکان در مشهد دستگیر شد