مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-09بين الملل

زخمی شدن نظامی اسراییلی در حمله یک فلسطینی


روزنامه عبری «معاریو»، با تایید مجروح شدن یکی از نظامیان صهیونیست، مدعی شد که یک فلسطینی در ایست بازرسی «رانتیس» در شمال غربی رام الله با چاقو به او حمله کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری صبح امروز جمعه (نهم، ژوئن)، خبرها درباره زخمی شدن یک سرباز صهیونیست را تایید کرده و گزارش دادند که او در حمله با چاقو به ایست بازرسی رانتیس در شمال غربی رام الله در کرانه باختری زخمی شده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، روزنامه عبری معاریو در گزارشی نوشت: یک سرباز اسراییلی در یک عملیات چاقوکشی در ایست بازرسی رانتس در نزدیکی رام الله زخمی شد؛ فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است .

رسانه های صهیونیستی ویدئویی از صحنه حمله به این ایست بازرسی با چاقو بازنشر دادند که نشان می دهد آمبولانس اسراییلی یک نظامی مجروح را جابه جا می کند.

این حمله در حالی انجام شده که عملیات تیراندازی نیروهای مقاومت به نظامیان صهیونیست، طی روزها و هفته های اخیر در سرزمین های اشغالی افزایش یافته است؛ چراکه رژیم اشغالگر هم حملاتش به فلسطینیان را در کرانه باختری ادامه می دهد.

شب گذشته 4فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن نظامی اسراییلی در حمله یک فلسطینی

زخمی شدن نظامی اسراییلی در حمله یک فلسطینی