مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-21سياسي

مدیران پاوه نسبت به جذب اعتبارات ملی و استانی اقدام کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه با اشاره به اختصاص منابع مالی به دستگاه های اجرایی، گفت: مدیران پاوه نسبت به جذب اعتبارات ملی و استانی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه کمیته برنامه ریزی فرمانداری پاوه صبح چهارشنبه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و با ریاست سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی و تخصیص پروژه های عمرانی سال 1401 ادارات شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مصطفایی در ابتدای جلسه با اعلام اینکه در سال گذشته از منابع مختلف ملی، استانی و سفر ریاست جمهور به استان اعتبارات قابل توجهی به دستگاه های اجرایی اختصاص یافته است، اظهار کرد: اجرای دقیق و با کیفیت طرح ها و پروژه ها در حوزه های مختلف به نحوی که تأثیر خوبی در حل مشکلات عمرانی و خدماتی و باعث رضایتمندی مردم شود مورد تاکید بوده و انتظار است که مدیران گزارشی از روند و پیشرفت فیزیکی و تخصیص پروژه های حوزه خود را ارائه دهند.

وی با توجه به کیفیت و اهمیت اجرای به موقع و هزینه اعتبارات مصوب در قالب تخصیص تا پایان مهلت قانونی آخر شهریور ماه، گفت: توقع دارم در فرصت باقیمانده تعهدات دستگاه های اجرایی در قبال اجرای پروژه ها از همه منابع تأمین اعتبار به ویژه محل اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پاوه نسبت به جذب اعتبارات ملی و استانی اقدام کنند

مدیران پاوه نسبت به جذب اعتبارات ملی و استانی اقدام کنند