مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-10حوادث

دو هزار و 500 فقره تصادف درون شهری درخراسان جنوبی/سرعت متهم اصلی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به وقوع دو هزار و 500 فقره تصادف درون شهری در استان از ابتدای سال جاری گفت: سرعت غیر مجاز علت اصلی اکثر این تصادفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا عباسی جمعه شب به خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از دو هزار و 500 فقره تصادف در معابر درون شهری خراسان جنوبی رخ داده است، اظهار کرد: به طور متوسط روزانه 30 تصادف درون شهری در استان ثبت شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: اگر آمار تصادفات و شدت آن را در استان تحلیل می کنیم درمی یابیم که 70 درصد این حوادث به علت سرعت غیرمجاز و توسط جوانان صورت گرفته که با بی توجهی به قوانین مرتکب تصادفات فوتی و جرحی شده اند.

40 درصد تصادفات مجروحیت به دنبال دارد عباسی با تأکید بر اینکه آمار بالای تصادفات درون شهری به ویژه در بیرجند نگران کننده است، افزود: در حال حاضر به علت سرعت غیرمجاز و در نتیجه شدت تصادفات در بیش از 40 درصد تصادفات راننده و سرنشینان خودرو مجروح می شوند در حالی که در سال های گذشته بیشتر تصادفات از نوع خسارتی بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین گفت: تاکنون بیش از 60 دستگاه خودرو به دلیل تولید صدای ناهنجار و مزاحمت صوتی توقیف شده است که مالکان آن با انجام حرکات نمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار و 500 فقره تصادف درون شهری درخراسان جنوبی/سرعت متهم اصلی

دو هزار و 500 فقره تصادف درون شهری درخراسان جنوبی/سرعت متهم اصلی