مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-01سياسي

پویایی یک مجموعه در سایه تغییر مدیریت و گردش نخبگان امکان پذیر است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: فرصت خدمت درنظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و بر مسئولان امر واجب است که این فرصت خدمت بی منت به مردم را مغتنم شمرده و تلاش کنند که در این امانت مسئولیت به نحو احسن برای جامعه هدف مثمر ثمر باشند.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: فرصت خدمت درنظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و بر مسئولان امر واجب است که این فرصت خدمت بی منت به مردم را مغتنم شمرده و تلاش کنند که در این امانت مسئولیت به نحو احسن برای جامعه هدف مثمر ثمر باشند.

نادر تقی زاده 11 خرداد در مراسم تودیع و معارفه معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت : تغییر مدیریت در ادارات یک امر بدیهی و اجتناب ناپذیر بوده و پویایی یک مجموعه منوط به تغییر مدیریت و گردش نخبگان است.

وی خدمت به کشاورزان را که به عنوان تامین کننده امنیت غذایی در خط مقدم تولید هستند را یک فرصت طلایی خواند و گفت: باید به مشکلات و دغدغه های این قشر زحمتکش و بی ادعا که شبانه روز در جهت تامین مواد غذایی سفره مردم تلاش می کنند و هیچ تریبونی برای بیان مشکلات خود ندارند رسیدگی کرد و در حل آنها کوشا بود.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال وظیفه اصلی جهاد کشاورزی نیست بلکه افزایش تولید و تامین امنیت غذایی رسالت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی یک مجموعه در سایه تغییر مدیریت و گردش نخبگان امکان پذیر است

پویایی یک مجموعه در سایه تغییر مدیریت و گردش نخبگان امکان پذیر است