مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-28دانش

اعلام نحوه فعالیت مرکز تربیت اسلامی کودک وابسته به دانشگاه آزاد


دکتر طهرانچی طی بخشنامه ای، جزییات تأسیس و فعالیت مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

- دکتر طهرانچی طی بخشنامه ای، جزییات تأسیس و فعالیت مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه تأکید شده است؛ براساس سند تحول و تعالی دانشگاه و با عنایت به رسالت دانشگاه در حوزه مسئولیت اجتماعی و قانون خانواده و جوانی جمعیت، هیأت امنا ضمن موافقت اصولی مقرر کرد دانشگاه با تشکیل مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک) نسبت به تأسیس و مدیریت مستقل مهدهای کودک تحت نظر دانشگاه با رویکرد اسلامی و تربیتی اقدام کند.

اهداف و وظایف مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک) شامل برنامه ریزی، نظارت، مدیریت عالی و راهبری ارتقای دانش تعلیم و تربیت اسلامی و کاربست آن برای کودکستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی ، زمینه سازی برای تکوین و تعالی هویت اسلامی-ایرانی و رشد همه جانبه کودک در ابعاد فردی و اجتماعی ، برنامه ریزی، نظارت و راهبری تربیت مربیان کودک مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه فعالیت مرکز تربیت اسلامی کودک وابسته به دانشگاه آزاد

اعلام نحوه فعالیت مرکز تربیت اسلامی کودک وابسته به دانشگاه آزاد