مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-16سياسي

اطلاعیه سفارت ایران درباکو درمورد سفر هموطنان به جمهوری آذربایجان


هموطنانی که نیاز به دریافت روادید برای سفر به جمهوری آذربایجان دارند می توانند قبل از سفر و از «سامانه آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای کنند.

- سفارت کشورمان در باکو اعلام کرد: هموطنانی که نیاز به دریافت روادید برای سفر به جمهوری آذربایجان دارند می توانند قبل از سفر و از سامانه آسان ویزا اقدام به دریافت ویزای کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سفارت کشورمان در آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان ایرانی غیر مقیم که قصد سفر هوایی به جمهوری آذربایجان دارند می رساند بنا بر اعلام وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از تاریخ دوم تیرماه 1402 ، روند صدور روادید فرودگاهی برای اتباع جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه های بین المللی جمهوری آذربایجان متوقف خواهد شد و هموطنانی که نیاز به دریافت روادید ورود برای سفر به جمهوری آذربایجان دارند می توانند قبل از سفر و از طریق سامانه آسان ویزا اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی نموده و یا جهت دریافت روادید در گذرنامه حضوراً به نمایندگی های دیپلماتیک و سرکنسولگری های جمهوری آذربایجان مراجعه نمایند.

یادآور می شود مرزهای زمینی جمهوری آذربایجان نیز از زمان شیوع کرونا تاکنون برای تردد مسافری به روی اتباع خارجی و همسایه تا تصمیمات بعدی بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سفارت ایران درباکو درمورد سفر هموطنان به جمهوری آذربایجان

اطلاعیه سفارت ایران درباکو درمورد سفر هموطنان به جمهوری آذربایجان