مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-01سياسي

گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در قم برگزار می شود


مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم از برگزاری گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

- قم- مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم از برگزاری گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

رضا حافظی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلا که از سوی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور صورت می گیرد، گردهمایی هایی در سراسر کشور به منظور جمع آوری کمک های مردمی برگزار می شود.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم اظهار داشت: این گردهمایی در استان قم نیز با عنوان طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در روز جمعه این هفته برگزار می شود.

حافظی بیان داشت: این گردهمایی از ساعت 17 تا 19 روز جمعه در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با حضور خیرین، مسئولین استان و آحاد مردم شریف قم برگزار می شود تا در این مراسم کمک های خیرین برای ساخت و تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی جمع آوری شود.

وی عنوان داشت: طرح جامع توسعه حرم امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم به نام های امام حسین (ع)،حضرت زینب (س) و امام زمان (عج) توسط ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در مساحتی به وسعت 38 هکتار طراحی شده که بر اساس برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در قم برگزار می شود

گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در قم برگزار می شود