مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-03فرهنگي

کتاب «شوق مجموعه داری» در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی شد


نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

- نشست معرفی و رونمایی کتاب شوق مجموعه داری (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نشست معرفی و رونمایی کتاب شوق مجموعه داری (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

در این آیین که هم زمان با زادروز حاج حسین آقا ملک برپا شد، ابوالعلا سودآور پژوهشگر حوزه هنرهای ایرانی و اسلامی و فرزند بانو عزت ملک ملک و نوه حاج حسین آقا ملک، درباره چگونگی گردآوری مجموعه آثار هنری تاریخی به کوشش بانو عزت ملک ملک و نگاه داری و حفاظت از آن ها از سوی او و خانواده ملک سخن راند.

همچنین نوشاد رکنی رییس اداره اطلاعات فرهنگی و حفاظت فنی کتابخانه و موزه ملی ملک، درباره مجموعه داری، پیشینه و روش های آن توضیح هایی ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شوق مجموعه داری» در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی شد

کتاب «شوق مجموعه داری» در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی شد