مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-13اقتصادي

اجرای سیستم آبیاری نوین در 6200 هکتار از اراضی اسلامشهر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر، گفت: در راستای افزایش بازدهی تولید و صرفه جویی در مصرف آب، انواع سیستم های آبیاری نوین درسطح 6200 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود ایلکا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی که در اداره جهاد کشاورزی اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای افزایش بازدهی تولید و صرفه جویی در مصرف آب، انواع سیستم های آبیاری نوین در سطح 6200 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر به اجرا درآمده و بالغ بر 73 درصد از اراضی کشاورزی منطقه با این سیستم های نوین آبیاری می شوند.

وی افزود: در سال 1402 و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال مهار تورم و رشد تولید با توجه به اینکه تولیدات بخش کشاورزی به طور مستقیم بر سر سفره مردم قرار می گیرد و بسیار تاثیرگذار در معیشت و سبد غذایی خانواده ها است، تلاش کرده ایم در این حوزه بر اساس برنامه های ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در منطقه اقداماتی را جهت پیشبرد برنامه ها عملیاتی کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر با اشاره به فعالیت بیش از 1400 بهره بردار بخش کشاورزی در این شهرستان بیان کرد: برای تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم آبیاری نوین در 6200 هکتار از اراضی اسلامشهر

اجرای سیستم آبیاری نوین در 6200 هکتار از اراضی اسلامشهر