مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-31سياسي

مرکز امور دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه افتتاح شد


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی مرکز امور دانشجویان بین الملل دانشگاه با هدف بهبود ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به دانشجویان غیرایرانی خبر داد و گفت: - رییس دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی مرکز امور دانشجویان بین الملل دانشگاه با هدف بهبود ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به دانشجویان غیرایرانی خبر داد و گفت: شرایط باید به گونه ای فراهم شود که بیشتر کارهای دانشجویان خارجی با مراجعه به این مرکز انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در مراسم افتتاح مرکز امور دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دانشجویان بین الملل به لحاظ نوع و شیوه خدماتی که دریافت می کنند در بازگشت به وطن سفیرانی می شوند برای معرفی بهتر و تبلیغ بیشتر دانشگاه، افزود: امیدوارم با افتتاح این مرکز، از طریق ارائه خدمات مطلوب هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی، بتوانیم زمینه جذب دانشجویان دانشجویان خارجی بیشتری را فراهم کنیم.

وی گفت: بهبود خدمت رسانی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و سایر زمینه های مرتبط با دانشجویان غیر ایرانی کمک بسیار بزرگی به این دانشجویان در واحدهای دانشگاهی می کند.

بنابراین شرایط باید به گونه ای فراهم شود که بیشتر کارهای دانشجویان خارجی با مراجعه به این مرکز انجام شود و نیاز کمتری به حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز امور دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه افتتاح شد

مرکز امور دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه افتتاح شد