مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-20سياسي

ضرورت استفاده از تجارب پیشکسوتان هلال احمر در اجرای برنامه ها


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی پیشکسوتان را گنجینه گران بهای خرد و تجربه دانست و گفت: باید از تجربه های این قشر در راستای ارائه خدمات مطلوب تر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی کاوسی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در طی سال های 1398 تا 1401، بیان کرد: افتخارات چند ساله هلال احمر به واسطه تلاش های بازنشستگان این مجموعه است.

وی با بیان اینکه امروز جمعیت هلال احمر میراث دار خوشنامی بازنشستگان این نهاد است، افزود: اگر تلاش های این قشر و دیگر امدادگران و داوطلبان هلال احمر نبود، خدمات مطلوب این جمعیت در صحنه های مختلف همدلی رقم نمی خورد.

کاوسی بازنشستگان را گنجینه های جمعیت هلال احمر، مروج های نوع دوستی و تاریخ شفاهی شفاهی این نهاد دانست و افزود: رمز ماندگاری جمعیت خدمات صادقانه و تجربه بازنشستگان است که تلاش می شود از تجربیات این قشر استفاده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: بازنشستگان شناسنامه مجموعه هلال احمر هستند که خواستاریم از ظرفیت این افراد به عنوان مسئولان خانه های هلال استفاده شود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با اهدای هدایایی به رسم یادبود از 40 پیشکسوت هلال احمری در خراسان جنوبی تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از تجارب پیشکسوتان هلال احمر در اجرای برنامه ها

ضرورت استفاده از تجارب پیشکسوتان هلال احمر در اجرای برنامه ها