مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-06سياسي

توسعه همکاری ایران و مقدونیه شمالی در زمینه پیشگیری از حوادث


تفاهم نامه همکاری در زمینه های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یادداشت تفاهم همکاری میان این جمعیت و صلیب سرخ مقدونیه شمالی پیش از ظهر امروز در زمینه های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح به امضا رسید.

در آیین امضای این تفاهم نامه، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با استقبال از توسعه همکاری ها میان جمعیت های ملی ایران و مقدونیه شمالی گفت: امید است در قالب این تفاهم نامه، همکاری های دوجانبه را در زمینه جوانان و داوطلبان گسترش دهیم و بتوانیم تجارب خوب را به اشتراک بگذاریم.

وی افزود: در زمینه مقابله با حوادث و در حوزه تغییرات اقلیمی می توان همکاری های خوبی داشت.

در همین راستا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری و تشکیل کمیته هایی است تا هم افزایی میان جمعیت ها به شکلی جدی آغاز شود.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امضای اسناد همکاری و این قبیل هم افزایی ها می تواند نتایج مثبتی داشته باشد و باید از تجارب یکدیگر به بهترین شکل استفاده کرد.

سید محمدجواد رسولی محلاتی، سفیر ایران در بلغارستان نیز که به صورت مجازی در این نشست حاضر بود، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری ایران و مقدونیه شمالی در زمینه پیشگیری از حوادث

توسعه همکاری ایران و مقدونیه شمالی در زمینه پیشگیری از حوادث