مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-14اقتصادي

آمادگی شرکت های سرمایه گذاری برای ورود به حوزه صنایع دستی


رییس مجمع ملی هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی با اشاره به اینکه حاشیه ها ما را از توسعه صنایع دستی دور می کند از آمادگی شرکت های سرمایه گذاری برای ورود به حوزه صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، حسین بختیاری رییس مجمع ملی هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی با اشاره به رویکرد جدید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای تعامل با بخش خصوصی صنایع دستی تقویت این رویکرد را برای توسعه حوزه الزامی دانست.

او با بیان اینکه ارتقای فرهنگ توسعه و ترویج صنایع دستی می تواند جوانان را ترغیب و تشویق کند بر نیاز اصلاح ساختاری معاونت صنایع دستی در این راستا تاکید کرد و افزود: ایجاد ساختار مناسب و تقویت روابط زمینه رونق و توسعه حوزه تولید و صادرات محصولات را نیز می تواند فراهم می کند.

بختیاری احترام به شان هنرمندان صنایع دستی و جایگاه آنها در ابعاد مختلف را به عنوان ضرورتی دیگر عنوان و بر ضرورت پیگیری آن از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد.

تصویب راه اندازی موسسه هنرمندان پیشکسوت در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و دولت دیگر موضوع مطرح شده از سوی او بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت های سرمایه گذاری برای ورود به حوزه صنایع دستی

آمادگی شرکت های سرمایه گذاری برای ورود به حوزه صنایع دستی