مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-10حوادث

جزییات آتش سوزی درختان دانشگاه تبریز + عکس


رییس اداره باغبانی و فضای سبز دانشگاه تبریز، جزییات آتش سوزی درختان دانشگاه تبریز در اثر اصابت صاعقه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عدلی پور در خصوص جزییات حریق درختان دانشگاه تبریز که عصر روز شنبه 20 خرداد به وقوع پیوست، اظهار کرد: در اثر برخورد صاعقه با تعدادی از درختان واقع در نزدیکی یادمان شهدای گمنام دانشگاه، یک اصله درخت کاج و یک اصله درخت جونی پروس دچار آتش سوزی کامل شد و تعدادی از درختان نیز به صورت جزیی دچار حریق شدند.

وی با بیان اینکه شعاع این آتش سوزی 100 متر مربع بود، ادامه داد: خوشبختانه بلافاصله بعد از وقوع آتش سوزی، عوامل اداره ی باغبانی و فضای سبز دانشگاه در محل حاضر شده و با همکاری نیرو های آتش نشانی، اطفاء حریق صورت گرفت.

عدلی پور ادامه داد: این درختان از نوع سوزنی برگ بوده و به دلیل داشتن صمغ به شدت مستعد آتش سوزی هستند و بعد از حریق نیز به سختی خاموش می شوند.

رییس اداره ی باغبانی و فضای سبز دانشگاه تبریز با اشاره به نبود مسیر آتش بُر در قسمت های مرتفع دانشگاه گفت: یکی از موضوعات حائز اهمیت این است که با توجه به مناسب نبودن مسیر دسترسی به درختان واقع در قسمت های مرتفع دانشگاه، اگر میزان آتش سوزی زیاد باشد، قطعا در اطفاء حریق دچار مشکل خواهیم شد و متأسفانه در سال های قبل، راه آتش بُر اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش سوزی درختان دانشگاه تبریز + عکس

جزییات آتش سوزی درختان دانشگاه تبریز + عکس