مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-13اقتصادي

600 آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور افزوده می شود


رییس سازمان اورژانس کشور از خریداری 600 دستگاه آمبولانس جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر میعادفر صبح سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید اورژانس آذربایجان غربی افزود: در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم، 300 دستگاه موتور سیکلت اورژانس خریداری و تجهیز شده و همچنین 600 دستگاه آمبولانس جدید نیز خریداری می شود.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خریداری 300 دستگاه موتورسیکلت برای تجهیز مراکز اورژانسی کشور، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و نیز سریع تر به مردم، اورژانس موتوری راه اندازی شده و به زودی کار توزیع موتورسیکلت های تجهیز شده به سراسر کشور آغاز می شود.

وی تاکید کرد: در حدود 70 درصد ماموریت ها بیماران نیاز به اعزام به مراکز بیمارستانی ندارند و به همین دلیل اورژانس موتوری بهترین گزینه برای این موارد است تا از بار ترافیکی همکاران نیز کاسته شده و تمرکز بر حوادث مهم تر باشد.

میعادفر از برنامه ریزی در راستای خرید 600 دستگاه آمبولانس جدید خبر داد و گفت: این امر در راستای نوسازی ناوگان آمبولانس کشور انجام می شود و امیدواریم با همکاری دستگاه های متولی شاهد تحقق سریع تر آن باشیم.

میعادفر با اشاره به اینکه چیدمان فوریت های پزشکی در نقاط مختلف کشور به صورت پراکنده است، اظهار داشت: خدمت به مردم و رسیدگی به وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور افزوده می شود

600 آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور افزوده می شود