مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:562023-06-13سياسي

دادستان کل به پرونده ضرب و شتم نیروهای اورژانس ورود کند


رییس سازمان اورژانس کشور، از دادستان کل کشور درخواست کرد به پرونده ضرب و شتم نیروهای عملیاتی اورژانس ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر میعادفر، در واکنش به افزایش موارد ضرب و شتم تکنسین های اورژانس در حین خدمت رسانی، با ارسال نامه ای به دادستانی کل کشور خواستار پیگیری قضایی به منظور رسیدگی فوری به پرونده شد.

در متن نامه رییس سازمان اورژانس کشور به محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، آمده است: همانطور که مستحضر هستید خدمات اورژانس 115 فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی یکی از حیاتی ترین و حساس ترین خدمات در نظام سلامت کشور است که در اقصی نقاط کشور و به صورت کاملاً رایگان در اختیار آحاد مردم است.

سازمان اورژانس کشور این افتخار را دارد با دارا بودن بیش از 3 هزار و 180 پایگاه در سطح شهر ها، جاده ها و روستاهای بیش از 5 میلیون مأموریت را در سال به انجام می رساند و جان های بسیاری را از خطر مرگ و معلولیت رهایی می بخشد و برای انجام این خدمت بزرگ از 26 هزار نفر کادر تخصصی در حوزه فوریت های پزشکی بهره می برد در این راه پرمخاطره تاکنون تعداد زیادی از نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده و یا دچار معلولیت گشته اند.

با توجه به اینکه منابع انسانی از ارزشمند ترین ارکان هر سازمان است می بایست مورد حمایت حاکمیت قرار گیرد تا انجام خدمات توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل به پرونده ضرب و شتم نیروهای اورژانس ورود کند

دادستان کل به پرونده ضرب و شتم نیروهای اورژانس ورود کند