مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-15سياسي

توانمندسازی عنصر اساسی فعالیت های کمیته امداد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه توانمندسازی عنصر اساسی فعالیت های این نهاد است، گفت: در سال گذشته 720 هزار شغل در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شد.

- شیراز- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه توانمندسازی عنصر اساسی فعالیت های این نهاد است، گفت: در سال گذشته 720 هزار شغل در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی بختیاری صبح پنجشنبه در آیین خودکفایی هفت هزار و 100 خانوار مددجوی کمیته امداد فارس بیان کرد: مجموعه مدیران ارشد فارس و نمایندگان استان با همکاری و هم افزایی توانسته اند اقدامات خوبی برای ایجاد اشتغال مددجویی داشته و بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به فارس اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بیش از هفت هزار و 100 خانوار تحت پوشش کمیته امداد فارس به خودکفایی رسیده اند و این به آن معنا نیست که خدمات حمایتی کمیته امداد برای این افراد به پایان برسد بلکه برنامه های حمایتی کمیته امداد برای آنان همچنان ادامه داد.

بختیاری تصریح کرد: توانمند سازی عنصر اساسی فعالیت های کمیته امداد در کشور بوده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال گذشته قرار بود کمیته امداد 500 هزار شغل ایجاد کند اما شاهد هستیم که اشتغال ایجاد شده در سال قبل 720 هزار شغل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی عنصر اساسی فعالیت های کمیته امداد

توانمندسازی عنصر اساسی فعالیت های کمیته امداد