مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-10اجتماعي

استانداردها برای روکش آسفالت آزادراه زنجان–قزوین رعایت می شود


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرمدره گفت: استانداردهای لازم برای کیفیت روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین رعایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دهقانی، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 20 کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین در حوزه شهرستان خرمدره قرار دارد و بیشترین خرابی های سطح جاده مربوط به کیلومتر 72 تا 75 به طول 3.

5 کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر لکه گیری اساسی و روکش آسفالت این 3.

5 کیلومتر انجام شده است، ابراز کرد: روکش آسفالت کیومتر 72 تا 84 در لاین جنوبی در دستور کار قرار دارد و لاین شمالی هم نیاز به بهسازی دارد که به مرور این اقدام انجام خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه تا کنون 6 هزار تن آسفالت برای این محور مصرف شده است، بیان کرد: تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد و بار ترافیکی آزادراه زنجان – قزوین سنگین نباشد، کار روکش آسفالت انجام می شود.

وی آزادراه زنجان – قزوین به ویژه در مناطق خرمدره، هیدج و صایین قلعه را محور کولاک گیر خواند و گفت: بارش برف و اقلیم سرد این ناحیه موجب شده است که برای کاهش لغزندگی جاده و حفظ ایمنی کاربران جاده ای نمک پاشی انجام شود که همین امر می تواند به کیفیت آسفالت آسیب بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردها برای روکش آسفالت آزادراه زنجان–قزوین رعایت می شود

استانداردها برای روکش آسفالت آزادراه زنجان–قزوین رعایت می شود