مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:302023-05-31سياسي

ضرورت اطلاع رسانی صحیح در امیدبخشی به جامعه


در ادارات و ارگان ها کار می شود اما به اطلاع مردم نمی رسد و باید بپذیریم که بخش عمده ای از مشکلات و ناامیدی های جامعه به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین اظهار کرد: امروز در حوزه اطلاع رسانی در یک جنگ ترکیبی و شناختی قرار داریم که مهم ترین سطح مقابله در این جنگ ترکیبی، موضوع اطلاع رسانی و به تعبیر عالمانه جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده عالی حاکمیت در شهرستان مشاهده می کنیم که در ادارات و ارگان ها کارهای خوب و مختلفی صورت می گیرد اما با عدم اطلاع رسانی صحیح و به موقع و به واسطه هجمه رسانه ای دشمن در فضای مجازی و همچنین کم کاری برخی دستگاه ها، ناامیدی در میان مردم و جامعه به وجود می آید.

کریمی اضافه کرد: البته ما مطلع هستیم که فعالیت در حال انجام است ولی متأسفانه به اطلاع مردم نمی رسانیم و باید بپذیریم که بخش عمده ای از مشکلات و ناامیدی ها در جامعه به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح است.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه خاطرنشان کرد: بیانات رهبر انقلاب در خصوص نحوه اطلاع رسانی، نقشه راهی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی است و باید از شیوه های جدید و جذاب اطلاع رسانی استفاده شود و گزارش ها باید هنرمندانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع رسانی صحیح در امیدبخشی به جامعه

ضرورت اطلاع رسانی صحیح در امیدبخشی به جامعه