مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-06ورزشي

مخالف انتقال تیم فوتسال سن ایچ ساوه به دیگر شهرها هستیم


سرپرست اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: سیاست اداره کل ورزش و جوانان و همچنین اداره ساوه حمایت از تیم هاست و مخالف انتقال تیم ها به دیگر شهرها هستیم.

- حجت فراتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: طی چند روز گذشته مباحثی از سوی سرپرست تیم فوتسال سن ایچ مبنی بر تصمیم این باشگاه برای انتقال به شهر دیگر مطرح شد که باعث نگرانی اهالی ورزش و علاقه مندان به فوتسال و فوتبال شده است.

وی افزود: تیم فوتسال سن ایچ طی سالیان اخیر با همت و تلاش این مجموعه بزرگ و همچنین دلسوزان رشته فوتبال به این سطح از آمادگی رسیده است و به نوعی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی و ورزشی ساوه محسوب می شود.

 تیم فوتسال سن ایچ از سرمایه های ارزشمند اجتماعی و ورزشی ساوه است سرپرست اداره ورزش و جوانان ساوه با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ساوجی علاقه مند به فوتسال با امید برای عضویت در تیم هایی چون شهرداری ساوه و سن ایچ تلاش می کنند ادامه داد: خوشبختانه با قهرمانی شهرداری ساوه در لیگ دسته اول فوتسال، در فصل جدید لیگ برتر شاهد حضور دو تیم از ساوه در این مسابقات خواهیم بود که هم منحصر به فرد است و هم نشان می دهد ساوه کماکان قطب فوتسال ایران است.

فراتی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش تمام تلاش خود را برای اعتلای تیم ها و ورزشکاران این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف انتقال تیم فوتسال سن ایچ ساوه به دیگر شهرها هستیم

مخالف انتقال تیم فوتسال سن ایچ ساوه به دیگر شهرها هستیم