مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-04بين الملل

بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل


 به دنبال انتشار اخباری مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی و درگیری در مرزهای مصر و سرزمین های اشغالی، ارتش مصر در بیانیه ای به جزییات این حادثه اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، در بیانیه ارتش مصر در این باره آمده است: صبح امروز شنبه 3/6/2023 یکی از نیروهای امنیتی مسئول تامین امنیت خط مرزی بین المللی عناصر قاچاقچی مواد مخدر را تعقیب کرد.

ارتش مصر اعلام کرد: در جریان این تعقیب و گریز، پرسنل امنیتی مصر از مرز عبور کرده و به تبادل آتش پرداختند که منجر به کشته شدن 3 نفر از نظامیان امنیتی اسراییل و زخمی شدن دو نفر دیگر و همچنین جان باختن پرسنل امنیتی مصر در جریان تبادل آتش شد.

در این بیانیه تاکید شده است که کار و تلاش برای انجام تمامی اقدامات برای جستجو، بازرسی و ایمن سازی منطقه و اتخاذ تدابیر قانونی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسراییل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ارتش رژیم اشغالگر تایید کرد که در جریان حادثه امروز در مرز مصر با سرزمین های اشغالی، سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند و وزیر جنگ این رژیم به منظور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل

بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل