مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-10اجتماعي

خدمت رسانی فوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده فیروزکوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان فیروزکوه که باعث آسیب دیدن چندین روستا با محوریت دو روستای طرود و سرانزا شد، - در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان فیروزکوه که باعث آسیب دیدن چندین روستا با محوریت دو روستای طرود و سرانزا شد، نیرو های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و گروه های جهادی همکار این ستاد در منطقه آسیب دیده حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی به آسیب دیدگان پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان فیروزکوه که باعث آسیب دیدن چندین روستا با محوریت دو روستای طرود و سرانزا شد، نیرو های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و گروه های جهادی همکار این ستاد در منطقه آسیب دیده حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی به آسیب دیدگان پرداختند.

سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این مطلب افزود: با بررسی صورت گرفته توسط نیرو های تخصصی و امدادی بنیاد احسان؛ 3 هزار نفر در 5 روستای آسیب دیده شناسایی شدند که 500 نفر از آن ها نیاز به امدادرسانی و توزیع آب و غذا دارند.

وی افزود: در همین خصوص جلسه ای با حضور فرماندار فیروزکوه برگزار شد و ضمن اعلام نیازمندی های آسیب دیدگان از سیل، اقلام امدادی از جمله؛ 5 هزار بطری آب معدنی، 1 هزار قوطی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی فوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده فیروزکوه

خدمت رسانی فوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده فیروزکوه