مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-03اقتصادي

فعالیت ادارات زنجان از ساعت 6 صبح آغاز می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: ساعت کار همه دستگاه های اجرایی استان از 16 خرداد امسال از ساعت 6 صبح آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی شهامی روز شنبه با بیان اینکه ساعت کار همه دستگاه های اجرایی شامل ادارات دولتی، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی استان از 16 خرداد امسال از ساعت 6 صبح آغاز می شودُ ګفت: این تغییر ساعت تا 15 شهریور اعمال می شود و طی این مدت ساعت فعالیت ادارات استان از ساعت 6 تا 13 خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته، تغییر ساعت کاری ادارات از اول خرداد اعمال شد ولی امسال از نیمه خرداد آغاز می شود یعنی زمانی که مدارس عملاً تعطیل شده است و برای اغلب کارکنان، مشکلی در جابه جایی فرزندان وجود نخواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی اقتضا می کند که تغییر ساعت کاری کارکنان اعمال شود، گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند دستگاه های سرمایشی را یک ساعت زودتر از تعطیلی خاموش کنند.

شهامی همچنین اظهار کرد: این تغییر ساعت موجب 2 ساعت کسر کار کارکنان در هفته می شود که برای جبران این موضوع لازم است دورکاری کارکنان در دستور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ادارات زنجان از ساعت 6 صبح آغاز می شود

فعالیت ادارات زنجان از ساعت 6 صبح آغاز می شود