مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:412023-06-14حوادث

دستگیری سارقان میلیاردی منازل اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس آگاهی استان اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت در بررسی های دقیق علمی و تخصصی و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام با تیزبینی و هوشیاری خود دریافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند 3 نفره از سارقان سابقه دار غیر بومی و در حرکت رخ داده است.

هاشمی فر بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان هر بار از یکی از استان های همجوار برای سرقت به اصفهان آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود، اموال مسروقه را برداشته و بلافاصله از استان خارج می شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان پس از به دست آوردن اطلاعات لازم درخصوص مشخصات و هویت سارقان پس از چندین شبانه روز رصد هوشمندانه مجرمان نهایتاً اطلاع یافتند که این باند مجدداً برای انجام سرقتی دیگر قصد ورود به استان را دارند که سریعاً وارد عمل شده و تمامی مبادی ورودی استان را تحت کنترل و نظارت دقیق خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان میلیاردی منازل اصفهان

دستگیری سارقان میلیاردی منازل اصفهان