مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-06سياسي

تهدید اوکراین به شکایت از روسیه در دیوان کیفری بین المللی


رییس جمهور اوکراین امروز تهدید کرد که از روسیه در ارتباط با حادثه انفجار در نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» به دادگاه کیفری بین المللی در لاهه شکایت می کند.

- رییس جمهور اوکراین امروز تهدید کرد که از روسیه در ارتباط با حادثه انفجار در نیروگاه برق آبی کاخوفکا به دادگاه کیفری بین المللی در لاهه شکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اینتل ریپابلیک، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین امروز سه شنبه با مقصر جلوه دادن مسکو در خصوص حادثه انفجار در نیروگاه برق آبی کاخوفکا ، روسیه را به طرح شکایت در لاهه تهدید کرد.

رییس جمهور اوکراین در این خصوص اعلام کرد: کی یف قصد دارد در رابطه با تخریب نیروگاه برق آبی کاخوفکا ، علیه روسیه به دادگاه کیفری بین المللی لاهه شکایت کند.

این در حالیست که مسکو این مسبب این حادثه را اوکراین دانسته و دلیل آن را نیز شکست های پیاپی کی یف در جنگ با روسیه اعلام کرده است.

دیمیتری پسکوف ، سخنگوی دولت روسیه پیشتر در واکنش به انفجار سد کاخوفکا در منطقه خرسون تأکید کرد که ارتش اوکراین عامل این انفجار است.

وی دراین باره گفت: روشن است که این خرابکاری به این واقعیت ربط دارد که نیروهای مسلح اوکراین 2 روز پیش عملیات های بزرگی را آغاز کردند و شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید اوکراین به شکایت از روسیه در دیوان کیفری بین المللی

تهدید اوکراین به شکایت از روسیه در دیوان کیفری بین المللی